Archieven: onderwerpen

Performance Max campagnes opzetten

Belangrijk: voor het opzetten van Performance Max campagnes werkt het ‘oude interface’ van Google op dit moment beter dan het nieuwe (daar zitten allerlei experimentele functies in). Zorg er daarom voor dat je hier het oude interface gebruikt door rechtsbovenin te klikken op Weergave -> ‘Vorig ontwerp voor deze sessie gebruiken’. Dan hebben we hetzelfde …

Performance Max campagnes opzetten Lees verder »

Items & budget instellen

Tip: ‘extensies’, ‘componenten’, ‘items’ & ‘assets’ is allemaal hetzelfde. Google maakt het graag verwarrend maar het woord wat gebruikt wordt maakt dus niet uit. Het is allemaal hetzelfde. Extra info na de video: krijg je niet direct de optie om items in te stellen bij het instellen van je campagne? Geen probleem. Dan doe je …

Items & budget instellen Lees verder »

Doelgroepen maken

Later in de Eindbaas cursus voegen we nog veel meer interessante doelgroepen toe. Maar we beginnen met de basis. Zie je de optie om de pagina-URL in te voeren niet bij het maken van een doelgroep? Klik dan rechts op ‘actie verfijnen’ zo: