Archieven: onderwerpen

Doelgroepen maken – basis

Later in de Eindbaas cursus voegen we nog veel meer interessante doelgroepen toe. Maar we beginnen met de basis.

Extra: Google Analytics 4

Extra optie voor experts: ben je heel technisch, heb je al ervaring met Google Analytics en wil je alvast rondkijken in een toekomstige versie van Google Analytics? Dan kun je na het instellen van alles bij Google Analytics (Universal Analytics) nog onderstaande stappenplan volgen om ook alvast een Google Analytics 4 account te maken. Volg …

Extra: Google Analytics 4 Lees verder »

CSS Partners voor korting

Geef je meer dan €200 per maand uit aan je Google Shopping advertenties? Dan is het interessant om je Merchant Center te linken aan een CSS partner. Je betaalt dan 20% minder om je Shopping advertenties op dezelfde positie te vertonen. Gemiddeld kost het wel zo’n €40 per maand om aan een CSS partner gekoppeld …

CSS Partners voor korting Lees verder »

Over de cursus

Eerst iets over de manier van lesgeven. Heb je wazig beeld? Klik dan op het tandwieltje rechtsonderin de video om de kwaliteit te verbeteren, 1080p geeft de hoogste kwaliteit. Daar kun je ook het geluid harder zetten. Heb je de les gevolgd? Klik dan onderaan de pagina op ‘Volgende onderwerp’ om verder te gaan.

Doelen importeren naar Google Ads

Zodat je ziet of je de doelen behaalt met je Google campagnes. Stel na het importeren alleen je hoofddoel in als ‘Primair’. Dit hoofddoel is het bezoeken van je bedanktpagina. Of als je die pagina niet hebt de knop voor het versturen van een contactformulier / plaatsen van een bestelling. Klikken op overige knoppen zijn …

Doelen importeren naar Google Ads Lees verder »