Planning & to-do’s
Zorg voor rust in je hoofd.
Zorg voor rust in je hoofd.
Personaliseren kun je leren.
Twee geavanceerde verbeteringen voor jouw display campagnes. Voor als ze al een tijdje draaien. Of als je al Google Shopping campagnes draait.
Zo verbeter je jouw display campagnes
Zo zet je display campagnes op.
Deze mensen ga jij banners tonen over heel het web. Het maken van doelgroepen ziet er bij sommige mensen net wat anders uit: zo. Als dat zo is bedenk dan het volgende: – In-market doelgroepen is een ander woord voor mensen met een koopintentie. De in-market doelgroep maak je dus door simpelweg in te vullen …
Nu begin je echt een Google Eindbaas te worden. Opmerking bij minuut 01:51: als je doelgroepen scherm er anders uit ziet moet je even op ‘Tabel weergeven’ klikken. Dan zie je de doelgroepen. Als je ze wilt bewerken klik je op ‘doelgroepsegmenten bewerken’ en kies je de advertentiegroep.
Een betere landingspagina maakt vaak een groot verschil in conversies. Maar hoe weet je welke landingspagina het beste is?
Waar wordt jij gevonden?
Laat je een handje helpen door de Google machines.