Concurrenten campagne
Een slimme manier om snel veel klanten te krijgen.
Een slimme manier om snel veel klanten te krijgen.
Zo maak jij het verschil.
Bij sommige mensen worden componenten aangeduid als ‘extensies’ of ‘items’. Dat is hetzelfde. Veel mensen verbeteren alleen de advertenties maar vergeten daarbij de extensies. Zie jij bij je extensies de optie om ‘beeld-extensies’ toe te voegen? Dan raad ik je aan die ook toe te voegen.
Zo kom je tot de perfecte Google advertentie.
Zo adverteer jij niet meer op irrelevante zoektermen. En betaal je dus niet voor niets. Opmerking bij de video: bij mensen die Google Ads in het Engels hebben ingesteld worden ‘zoektermen’ ‘search terms’ genoemd en vind je deze onder ‘insights & reports’. Je kunt overigens altijd bovenin op Zoeken klikken en dan zoeken naar het …
Een leuke tool van Google.
Handig om te weten. Maar gebruik het alleen als het echt nodig is.
Deze fout zou jij nooit maken toch?
Zo zorg je dat jouw budget het beste besteed wordt.
Robots zijn nou eenmaal slimmer en sneller dan mensen.