Archieven: onderwerpen

Wat optimaliseer je?

Van alle cijfertjes hoef je alleen naar de conversies te kijken. Je wil de hoogste conversiewaarde tegen de laagste kosten. Heb je jouw conversies nog geen waarde gegeven? Dat doe je onder Tools & instellingen –> Conversies –> klik op de conversie –> Wijzigen –> vul bij Waarde in wat die conversie jou waard is. …

Wat optimaliseer je? Lees verder »

Extra: verwijzingen uitsluiten

Deze les is alleen voor mensen die zelf al Google shopping campagnes hebben opgezet zonder de Eindbaas cursus. En via Google Analytics meten wat de conversiewaarde is. Die mensen denken vaak dat Google conversies niet goed meet. Dit is in veel gevallen de oplossing. Heb jij met de Eindbaas cursus Google Shopping campagnes opgezet? Dan …

Extra: verwijzingen uitsluiten Lees verder »

Shopping campagnes opzetten

Zo zet je Google Shopping campagnes op in Google Ads. Opmerking: Google forceert steeds meer mensen om Performance Max campagnes te maken in plaats van Slimme Shopping campagnes. Als Google bij jou op 00:15 als campagnetype ook niet meer de optie ‘slimme campagne’ toont maar ‘Performance Max’, kies je dat. Dat werkt ongeveer hetzelfde. Dan …

Shopping campagnes opzetten Lees verder »

Merchant Center instellen

Heb je geen webwinkel maar een gewone website? Dan sla je de lessen over Google Shopping over (klik hier). Heb je een webwinkel oftewel kunnen mensen op jouw website direct betalen voor producten? Dan zet je Google Shopping campagnes op en volg je deze lessen. In het Merchant Center beheer je jouw producten en Google …

Merchant Center instellen Lees verder »