Archieven: onderwerpen

Doelen bepalen

Denk even goed na wat het doel van je advertenties is. Bijvoorbeeld het invullen van een contactformulier of het plaatsen van een bestelling. Een bedanktpagina = de pagina waar de bezoeker op komt na het uitvoeren van die actie. Meestal is die pagina www.jouwwebsite.nl/bedankt. Het doel van je advertenties is dan dat iemand op die …

Doelen bepalen Lees verder »

Budget bepalen – geavanceerd

Dit onderwerp kun je overslaan als je nog geen Google campagne hebt gedraaid. Als je al een Google campagne hebt lopen krijg je meer inzichten van Google. Dan kun je deze berekening maken om je advertentiebudget te bepalen. Geen zorgen, dit is niet nodig. Je kunt gewoon beginnen met €15,- per dag en na een …

Budget bepalen – geavanceerd Lees verder »

Budget bepalen – basis

Een makkelijke manier om te kiezen welk advertentiebudget je gebruikt. Voor het zoekvolume gebruik je de kolom ‘Max search volume’, als je al campagnes draait heet deze kolom ‘Avg. monthly searches’. Alle overige kolommen kun je verwijderen/negeren. Ben je trouwens al lid van onze Facebook community? Dan kun je daar ook vragen stellen en ervaringen …

Budget bepalen – basis Lees verder »

Zoekwoorden bepalen

Het begint allemaal met het maken van een voorstel. Ik praat in deze cursus vaak over ‘de klant’ omdat je met de Eindbaas cursus ook voor anderen Google Ads campagnes leert beheren. Als je alleen voor je eigen bedrijf Google campagnes gaat draaien kun je jezelf als ‘de klant’ zien. Dan nog is het handig …

Zoekwoorden bepalen Lees verder »

Google Ads account maken

Heb je nog geen Google Ads account? Dan gaan we er nu een maken. Tip bij de video: als je een ander scherm ziet bij het maken van je Google Ads account, bijvoorbeeld niet op ‘Overschakelen naar expertmodus’ kunt klikken of andere opties ziet, kun je gewoon doorgaan. Google wil dan dat jij meteen een …

Google Ads account maken Lees verder »