Archieven: onderwerpen

Voorbeelddoel

Een voorbeeld van een knop die we meten in Google Analytics.

Doelen bepalen

Denk even goed na wat het doel van je advertenties is. Bijvoorbeeld het invullen van een contactformulier of het plaatsen van een bestelling. Een bedanktpagina = de pagina waar de bezoeker op komt na het uitvoeren van die actie. Meestal is die pagina www.jouwwebsite.nl/bedankt. Het doel van je advertenties is dan dat iemand op die …

Doelen bepalen Lees verder »

Budget bepalen – geavanceerd

Dit onderwerp kun je overslaan als je nog geen Google campagne hebt gedraaid. Als je al een Google campagne hebt lopen krijg je meer inzichten van Google. Dan kun je deze uitgebreide berekening maken om je advertentiebudget te bepalen. Maar geen zorgen, dit is niet nodig om goede campagnes te draaien. Je kunt gewoon beginnen …

Budget bepalen – geavanceerd Lees verder »

Budget bepalen – basis

Een makkelijke manier om te kiezen welk advertentiebudget je gebruikt. Voor het zoekvolume gebruik je de kolom ‘Avg. monthly searches’. Alle overige kolommen kun je verwijderen/negeren. Ben je trouwens al lid van onze Facebook community? Dan kun je daar ook vragen stellen en ervaringen delen met anderen die de cursus volgen. Vraag hier toegang: https://www.facebook.com/groups/2673229199557602