Archieven: onderwerpen

Budget bepalen – geavanceerd

Dit onderwerp kun je overslaan als je nog geen Google campagne hebt gedraaid. Als je al een Google campagne hebt lopen krijg je meer inzichten van Google. Dan kun je deze uitgebreide berekening maken om je advertentiebudget te bepalen. Maar geen zorgen, dit is niet nodig om goede campagnes te draaien. Je kunt gewoon beginnen …

Budget bepalen – geavanceerd Lees verder »

Budget bepalen – basis

Een makkelijke manier om te kiezen welk advertentiebudget je gebruikt. Voor het zoekvolume gebruik je de kolom ‘Avg. monthly searches’. Alle overige kolommen kun je verwijderen/negeren. Ben je trouwens al lid van onze Facebook community? Dan kun je daar ook vragen stellen en ervaringen delen met anderen die de cursus volgen. Vraag hier toegang: https://www.facebook.com/groups/2673229199557602

Zoekwoorden bepalen

Het begint allemaal met het maken van een voorstel. Ik praat in deze cursus vaak over ‘de klant’ omdat je met de Eindbaas cursus ook voor anderen Google Ads campagnes leert beheren. Als je alleen voor je eigen bedrijf Google campagnes gaat draaien kun je jezelf als ‘de klant’ zien. Dan nog is het handig …

Zoekwoorden bepalen Lees verder »

Google Ads account maken

Heb je nog geen Google Ads account? Dan gaan we er nu een maken. Heb je al een Google Ads account? Dan raad ik je aan een nieuwe aan te maken. De oude is waarschijnlijk namelijk niet optimaal ingesteld :). Wil je toch met een oude account doorgaan? Dan kun je deze les overslaan. Zie …

Google Ads account maken Lees verder »